Vikariat i kundtjänst
Vill du testa att jobba i en lokal och engagerad sparbank som brinner för bygdens bästa? Då har du chansen att söka detta vikariat i vår kundtjänst. Vi söker dig som är flexibel och har möjlighet att komma och arbeta med kort framförhållning.
Arbetsuppgifter och kvalifikationer
Som medarbetare i kundtjänst är du kontorets ansikte utåt och kommer arbeta med privatkundernas behov av service, produkter och tjänster. Arbetet består i att möta kunden personligt, men även via telefonmöten samt via våra digitala kanaler. Du arbetar även med att slussa kunder vidare till våra olika specialister. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en engagerad bank i ett drivet och kompetent team.
Tjörns Sparbank söker nu dig som är positiv, pedagogisk, social, utåtriktad och som skapar förtroende i kundmötet. Du är serviceinriktad och tycker det är roligt att förmedla bankens produkter. Du är flexibel men även strukturerad och du har en ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra det bästa för kunden och är nyfiken på att lära nya saker. Din drivkraft är stark och du agerar utifrån bankens värderingar samt bidrar till att nå bankens uppsattas mål. En förutsättning för att lyckas i rollen hos oss är att du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta med dina kollegor. Du skall tycka om att skapa goda relationer både i och utanför banken. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och hur du med dessa kompletterar gruppen.
Tidigare erfarenhet av att arbeta med rådgivning samt SwedSec licens är meriterande.
Tjänsten är en timanställning och ett vikariat.
Frågor och ansökan
Frågor om tjänsten besvaras av Privatmarkandschef Anna Berg telefon 0304-67 66 65
Finansförbundets representant Mathias Cedergrund nås på telefon 0304-67 88 05
Välkommen att mejla din ansökan och CV senast den 20 december till HR-chef Elisabeth Andersson, elisabeth.andersson@tjornssparbank.se