Dags för kundundersökning – hjälp oss att bli bättre!
Vi på Tjörns Sparbank är måna om dig som kund och vill att du ska vara nöjd med oss som din bank. För att få en tydligare bild av din upplevelse av banken och för att få reda på hur vi kan utvecklas och bli ännu bättre deltar vi under augusti månad i den årliga kundundersökning för bankbranschen som Svenskt Kvalitetsindex (SKI) genomför.
Tack på förhand för ditt deltagande, dina synpunkter är viktiga för oss!
Information om kundundersökningen
- Undersökningen genomförs i samarbete med Svenskt Kvalitetsindex och pågår under augusti 2024.
- Ett slumpmässigt urval av våra kunder kommer att bli kontaktade via internetbanken och vi är väldigt glada om du tar dig tid att svara på de frågor som ställs. Dina svar är självklart anonyma.
- Inga känsliga uppgifter efterfrågas och du skall i inget fall lämna ut personnummer, eventuella koder, BankID eller dylikt.
Här hittar du mer information om Svenskt Kvalitetsindex kundundersökningar
Har du frågor till oss – hör gärna av dig!